یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
خبر گزاری حوزه

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، از برگزاری نشست دوره‌ای کمیته‌های استانی منطقه 4 کشوری این دفتر،‌ در تبریز خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد گرمابدشتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر گفت: نشست هم‌اندیشی دبیران کمیته‌های استانی مناطق کشوری دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، بصورت دوره‌ای در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست دبیران استانی منطقه 4 کشوری، ادامه داد: این هم‌اندیشی، روز دو‌شنبه 26 اسفند ماه، با حضور دبیران کمیته‌های استان های همدان، آذربایجان غربی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان و زنجان، به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در خانه معلم شماره دو شهر تبریز برگزار خواهد شد.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه، با اعلام برنامه‌های این نشست، خاطرنشان کرد: نشست با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز و پس از آن، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی همچنین سخنرانی حجج ‌اسلام و المسلمین مجتبی ملکی، مشاور وزیر و دبیر دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، عظیمی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و ارائه گزارش توسط دبیران کمیته‌های استانی را از دیگر برنامه‌های این نشست اعلام کرد.

حجت‌الاسلام گرمابدشتی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این نشست در ادامه برنامه‌ها، با آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار خواهند کرد.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه با اشاره به برنامه‌های پایانی این نشست، ابرازداشت: برنامه های نشست دبیران کمیته‌های استانی منطقه 4 کشور در نوبت عصر، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مسعودی‌نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی ادامه خواهد یافت و پس از ارائه گزارش یکی از روسای آموزش و پرورش استان و جمع‌بندی مباحث توسط مشاور وزیر و دبیر دفتر همکاری ها، به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام 313/3

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha